01. De opdracht
Twee beste vrienden met een (sportieve) missie.
‘De Werkplaats’ is ontstaan, doordat twee beste vrienden hun passie en krachten bundelen. In hun eigen personal training studio delen ze hun kennis van sport en voeding met jou. Dit doen zij op de meest unieke plek in Den Haag/Scheveningen, op de pier! Hoe zorgen wij dat we die exclusiviteit ook online kunnen behouden? Met die vraag klopte de mannen van de Werkplaats bij ons aan.
02. Het ontwerp
Eenvoud en gemak, no nonsens, net als het sporten bij de Werkplaats. Het ontwerp voor de website biedt bezoekers dezelfde eenvoud en kunnen, op iedere pagina, binnen 2 klikken zich aanmelden voor een gratis intake. De fotografie staat hierbij centraal en draagt bij aan de eenvoud en geeft een goed beeld van de werkplaats.
03. Inschrijven voor lessen
Ter ondersteuning van de eenvoud voor het inschrijven van de personal trainingen is er een koppeling gelegd met Fitmanager. Met deze app is het gemakkelijk voor sporters om zich in te schrijven voor elke training die zij maar willen. Iedere sporter krijgt zijn eigen inloggegevens en kan hiermee gemakkelijk kiezen uit het aanbod van de Werkplaats.
04. Multi language en toegankelijkheid
Het inschrijven voor een personal training is al spannend genoeg. Door middel van een toegankelijke website is het voor iedere doelgroep gemakkelijk om fitter te worden. Naast het ontwerp en techniek hebben wij ervoor gezorgd dat de website in meerdere talen beschikbaar is. Zo is het voor de Engelssprekende sporters net zo gemakkelijk om in te schrijven voor een gratis intake.
Wij hebben gekozen voor het WordPress CMS zodat het in de toekomst gemakkelijk is om een blog op kunnen zetten. Zo wordt de Werkplaats dé autoriteit op het gebied van sport en voeding!