01. De opdracht
De schakel tussen klant en leverancier.
Met meer dan 25 jaar ervaring in de wereld van evenementen is Horeva bij uitstek de beste partner om gehoor te geven aan uw inkoopwensen. Deze belangrijke schakel tussen klant en leverancier wilde een perfecte website binnen enkele dagen online hebben. Een uitdaging voor ons om niet belangrijke elementen over te slaan. In samenwerking met Present Savvy hebben wij deze website in twee talen weten te realiseren binnen 48 uur.
02. Het ontwerp
Onze collega’s van Present Savvy hebben hun best gedaan om een totale huisstijl neer te zetten. Deze huisstijl hebben wij vervolgens vertaald naar een responsive one page design website. Het belangrijkste element op deze website is het sturen naar het contactformulier. Horeva vindt het erg belangrijk om persoonlijk contact te hebben met een (potentiële klant).
03. Meertaligheid
Na het opzetten van een volledig Nederlandstalige website kwam de volgende uitdaging om de hoek zetten. De website moest ook nog eens gemakkelijk voor de engelse klanten te benaderen zijn. Met de huidige techniek bepaalt de website in welke taal jouw browser staat ingesteld, aan de hand hiervan zal de Nederlands- of de Engelstalige website worden getoond!
04. Online visitekaartje
Horeva is blij met het resultaat en vooral met de snelheid waarin wij hebben geschakeld. Met deze website wensen wij het bedrijf veel succes toe en wij zijn ervan overtuigd dat het zal leiden naar conversie. Kortom: een mooi visitekaartje waarmee Horeva gevonden kan worden!